Thursday 9 February 2012

saya seorang photographer

salam...

sebenarnya, menjadi seorang photographer  adalah sesuatu yg agak susah...tambahan plak saya seorg perempuan..ada juga customer yg tidak percaya, ada yg mcm x yakin, ada plak yg x nak bayar..tu lg sedih....tapi saya akan tetap menjadi photographer sebab saya suka menjadi photographer..


ini adalah first job wedding saya...






saya berterima kasih kepada pengantin diatas iaitu azie & nazrul sebab memberi kepercayaan sepenuhnya kepada saya untuk menjadi photographer. Dan disebabkan deorang saya berjaya
      menjadi photographer sehingga sekarang.

2 comments:

  1. Replies
    1. x sangka terharu..tp mmg btl pun, akak mmg patut ucap terima kasih kat azie n nazrul coz percaya n bg peluang kat akak utk jadi photographer wedding korang...

      Delete